Breaking

July 10, 2011

Rini AF7 Kahwin 16 Julai 2011, kad kahwin bentuk buku sekolah

wah kemain ramai artis yang melangsungkan perkahwinan bulai Julai ni antaranya Tomok & Ayu, Noh & Mizz Nina, akan datang Farah AF2 & Johan dan kini giliran Rini AF7 pula yang berkongsi tarikh dengan Farah AF, 16 Julai.



Zuzafrini Zulkifli, 27, atau Rini, akan melangsungkan perkahwinan dengan jejaka pilihan, Johanis Nordin, 29, pendidik berasal dari Lenggeng, Negeri Sembilan. 

“Majlis akad nikah akan diadakan pada 16 Julai, jam 5 petang di Bandar Baru Bangi diikuti majlis persandingan pada keesokan harinya di tempat yang sama bermula jam 12 tengah hari hingga 4 petang. Manakala majlis bagi pihak lelaki akan diadakan pada 23 Julai,” katanya. 

dan yang menarik, kad kahwin pasangan ni berkonsepkan buku sekolah direka sendiri Johanis amat unik dan menarik selain isi kandungan untuk nama jemputan dan lain-lain sama seperti buku sekolah. 

selain tu baju pernikahan, persandingan, mekap serta pelamin mendapat tajaan Mentari Kreatif manakala katering pula dari Sataza Catering. jimat belanje


2 comments:

miss jambu said...

gembira bila dengar ada orang nak mendirikan rumah tangga...semoga masjid yang bakal dibina kekal sehingga ke nafas yang terakhir

JOM JOIN SEGMEN GENK DAN CP
JOM TAMBAH KENALAN MISSCHA
SENARAI PESERTA GENK,CP!!KENALI AKU

deqlis said...

singgah sini...baca blog kamu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews

What color theme you prefer?

Follow Us