Breaking

July 11, 2011

Imran Ajmain Berjaya Berhenti Merokok Dalam 100 Hari


Kagum dengan Imran Ajmain yang telah berjaya menghentikan tabiat merokok. bukan senang ye, kalo mereka yang betul2 dah addicted sehari tak merokok rasa tak lengkap hidup. Imran Ajmain dikatakan mengawal dirinya dari mengambil rokok dalam masa 100 hari berturut-turut.



menurut Imran Ajmain


"Syukur Alhamdulillah, usaha saya untuk bersih dari rokok mendapat respon positif sehingga tercetusnya pendapat dari follower saya untuk mengadakan perjumpaan bersama penggemar muzik saya. Maka dari sinilah terjadilah idea untuk jelajah akustik.
"Bagi siri ini, saya akan menyanyikan lagu dari album pertama saya Dengan Secara Kebetulan seperti Seribu Tahun, Sudah Tu Sudah dan album kedua, Punca dan Tindakan iaitu lagu Selamat Ulang Tahun Sayang, Radio dan Jika Engkau Pergi. Saya juga akan mendendangkan lagu-lagu baru saya yang akan berada di pasaran tidak lama lagi," ujarnya.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews

What color theme you prefer?

Follow Us