Breaking

July 6, 2011

Lisa Surihani suka menyibuk majlis orang

kasehan kat Lisa Surihani bile dilabel suke menyibuk kat majlis orang. dia yang dilihat muncul pada beberapa majlis hiburan yang tiada kaitan dengannya dikatakan cuba menarik perhatian media.


namun menurut Lisa surihani,

"Setiap majlis kebiasaannya saya datang kerana dijemput dan ada juga majlis terbuka yang saya datang semata-mata untuk beri sokongan kepada kawan-kawan.
"Jika ada tuduhan mengatakan saya hendak menyibuk seperti yang diperkatakan, saya seorang yang sentiasa berfikiran positif dan bagi saya itu bukan perkara yang salah," katanya

dah dunia artis, benda kecik pun boleh jadi isu..sabor aje lah Lisa

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews

What color theme you prefer?

Follow Us