Breaking

July 8, 2011

Fina dan Lena AF9 Bergaduh | Fina buat fitnah terhadap Azri & Lena

Selepas keluar gosip Azri dan Lena AF9 bermesra di Hotel Bali, ramai yang menuding jari ke arah Fina yang dikatakan sengaja membuat fitnah terhadap pasangan Azri dan Lena. apa kata Fina bila dikatakan menjadi dalang yang menaburkan fitnah ke atas rakannya sendiri dalam program realiti AF9?


teruskan membaca apa kata Fina sendiri bila dituduh membuat fitnah...



Benarkah hubungan Fina dan Lena renggang selepas gosip ini keluar?
 "Tak dinafikan hubungan saya dan dia bukanlah terlalu rapat, malah semenjak di dalam akademi lagi kami tidak terlalu mesra bersama. Selepas keluar AF, saya langsung tiada menghubungi dia melainkan kami ada fotografi bersama.

"Tapi saya tidak ada masalah untuk bekerja dengannya kerana saya tahu antara kami, perlu ada sikap profesionalisme. Cuma jika dia tidak menegur saya, lebih baik saya buat tak tahu saja.
"Saya agak kecewa bila dalam satu kenyataan Lena dan Azri, mereka berkata ada bersemuka dengan saya untuk bertanya hal ini. Sebenarnya, kedua -dua mereka tidak pernah berbincang dengan saya, tetapi tiba-tiba saya dipersalahkan."


Benarkah Fina yang buat cerita tentang Lena dan Azri di Bali tempoh hari?
"Sewaktu kejadian itu, bukan saya seorang sahaja yang nampak, malah ada juga beberapa pihak produksi yang nampak. Saya tidak ada bercerita pada sesiapa, kerana untuk apa saya bercerita, ia tiada kaitan dengan diri saya.
"Daripada saya cerita mengenai diri mereka, lebih baik saya cerita tentang diri saya pada semua orang. Saya tak tahu bagaimana nak cakap, dan saya terkilan dengan perkara ini, mengapa saya tiba-tiba dipersalahkan sedangkan perkara itu bukannya datang daripada saya sendiri."

Fina juga dikatakan berlagak Diva  

dalam satu fotografi bersama sebuah akhbar sewaktu di dalam AF?

12 comments:

Anonymous said...

Rosak artis2 sekarang. Lena, ko memang gedik semenjak dlm AF9 lagi. Memang tak heran ko buat perkara terkutuk tu.

Unknown said...

dorang nie bukannya bagus sangat pun....perasan je lebih....

Anonymous said...

x payah nk menggelabah sgt korang ni!! hello!! aku ni KAWAN BAIK FINA yg sendiri kena tikam belakang dgn FINA OK !! FINA mmg xmulut longkang kot.korang kisah ape.kitrg org melaka dgr mcm ni...kitrg gelak!! azri dgn lena 2 mangsa.fina kalau dia tergugat.dia sanggup buat ape je.janji saingan die tewas!!! that is fina..xpercya?? pergi sekolah ktrg tanya cikgu2.berapa banyak cikgu tak suka nursyafinaz a.k.a fina!! org tua pon die boleh fitnah.ini kan azri dgn lena.kesian azri dgn lena.wa gelak dgr beb!! azrri dgn lena is mangsa keadaan!!

CZB said...

jhatnya fina tu,tapi mmg dia x suke lena sjak dr mula2 msuk lagi..btl ker ko niy kwn fina,x cayer ak..ntah2 ko niy myamar jer kot hehehehehe jgn marah anon

CZB said...

mmg buruk benor prgai fina tu,ak mmg x suker die sjak die msuk lagi...
ksian azri n lena tu..btl ker ko ni kwn fina dlu...dia bt apa kt ko dulu?
cer citer

CZB said...

yeker ak x cayer ko kwn fina...
bruk benor prgai fina niy..

Anonymous said...

DIA BUAT APE?? NAK CERITA MCM KELAKAR LAH KAN!!!! TP KES DIA MCM BUDAK2 SIKIT LAH.SBB TIME TU FORM 4.SKRG DAH 18 TAHUN.BF DIA SUKA DKT AKU!! AKU X LAYAN PON.SEKALI DIE PERGI CANANG 1 SEKOLAH CKP AKU NI TAK DARA?????????? KEPALA BABI DIE!!!!!!!!!!! MAK BAPAK AKU TERUS GERAM SERANG DIA!! SIALAN!

aqilah zulkefli said...

bkn statement b4 nie die sorg je nmpk... huhu ntah la xtau nk ckp....xpe la...sebalik nye biar la ALLAH SWT yang tunjuk :)

CZB said...

yeker prgai fina struk tu anon?
mcm x cayer lak...teruk2..ko cter kt ak lbh detail..add ak kt fb..
(ct zie ben)

Sjune Ismail said...

tgk cara dia jer da leh nmpk dia 2 cm ner...mmg x suka dia dari mula dia msok af...sbb bdk mentah mcm dia nie...mcm2 dia leh bt...lg2 bila ad nama...

Anonymous said...

fina kau dah kalh kalah je lah tak yah nk buat cerita nak jatuhkan saingan kau yang mmng hebat dri kau .aku tabik lena :)

mira said...

for anonymous..jangan nak mengata owg..sis lena tak mcm tu..i know sis lena mcm mana..itu style dia..so jgn nak ngata dia gedik k..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews

What color theme you prefer?

Follow Us