Breaking

June 30, 2011

Salleh Yaakob utamakan isteri barunya, 3 isteri lain terasa hati

Sejak Salleh Yaakob berkahwin dengan isteri keempat yang cun lagi bergetah, Samihah Sheikh Amy (Emi), 25 ada yang mengatakan die lebih mengutamakan isteri barunya tu, betul ke? tambahan lagi Emi lebih menonjol berbanding tiga isteri yang lain.



"Lagipun, bukan saya yang mahu tonjolkan Emi, pihak media yang kerap bertanyakan tentang dia, saya jawab macam biasa. Malah mereka (media) juga ada membuat temu bual dengannya," kata Salih


bukan tu aje, kalo sebelum ni pegi mana-mana majlis or event jarang pula Salleh Yaakob membawa bersama isterinya, tapi berbeza dengan Emi asyik dibawa ke sana ke mari.

"Saya juga ingin menjelaskan bahalleh awa tindakan saya membawa Emi ke majlis-majlis pelancaran atau acara yang membabitkan dengan kerja saya kerana dia kini merupakan pengurus peribadi saya. Tiada kaitan dengan isu pilih kasih seperti yang diperkatakan.


Biasalah isteri ‘bongsu’ manjanye lebih siket eheh..dan bukan senang nak puaskan hati sume orang

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews

What color theme you prefer?

Follow Us