Breaking

June 22, 2011

AC Konsortium, artis lepas jawatan jurucakap syarikat | Gelang Magnet AC

Selepas kecoh isu "penipuan" Gelang Magnet AC yang turut melibatkan artis, nampaknya isu tu dah reda skang. dan baru2 ni kuar pula cerita kononnya artis yang dilantik menjadi jurucakap syarikat AC Konsortium dah pun lepas jawatan.


Antara artis yang pernah bernaung dengan AC konsortium yelah Khai, Rosma, Alif Razali, Salima AF, Lan Kristal dan pelakon Zuraini Kassim. Jika sebelum ini enam selebriti ini bermati-matian mempertahankan majikannya pada saat dihentam teruk oleh pelbagai pihak, kini perkara tersebut tak akan berlaku lagi.

Khabarnya mereka telah melepaskan jawatan secara mengejut sebagai jurucakap dalam syarikat berkenaan.

Pengumuman secara rasmi mengatakan mereka tidak lagi terlibat dalam urusan syarikat itu telah pun dibuat baru-baru ini. Semuanya diluahkan dalam laman sosial facebook masing-masing.

komen daripada salah seorang bekas speaker Gelang Magnet AC.
“Saya tak dibenarkan memberi komen buat masa sekarang. Kena tutup mulut. Nanti-nantilah saya cerita. Bila tiba masanya, kenalah tunggu,” ringkas Lan Kristal 
dan keenam-enam artis yang menganggap dirinya sebagai mangsa itu hanya akan ‘membuka mulut’ tentang apa yang berlaku dalam satu sidang akhbar khas tidak lama lagi. Sidang akhbar itu sekali gus akan berlangsung bersama perjanjian mereka sebagai duta bagi Allianze University College Of Medical Sciences (AUCMS).

@: kalo duit tu dari sumber yang tak betul lebih2 lagi menipu orang, alamat sekejap ajelah merasa nikmatnye.

sumber: my-sensasi

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews

What color theme you prefer?

Follow Us