Breaking

June 21, 2011

Iqram Dinzley Cari Calon Isteri Dalam Masa Dua Bulan

Pelakon Dewa Cinta, Iqram Dinzley memberi tempoh kepada dirinya dalam masa dua bulan untuk mendapatkan calon isteri yang sesuai.



"Saya sudah bersedia ke arah itu (berkahwin) dan sepatutnya saya mahu menamatkan zaman bujang di usia 30 tahun yang jatuh pada 29 September depan.
"Kerana itu, saya memberi masa kepada diri saya untuk mencari calon isteri yang sesuai dalam jangka masa dua bulan dan jika tidak, ibu saya pula yang akan tolong carikan. Saya percaya, pilihan ibu adalah yang terbaik kerana rumah tangga saya nanti akan direstuinya," katanya.
keputusan ni dibuat berikutan kekecewaannya mengenai cinta yang dipendam terhadap pelakon Fouziah Gous selama ini yang tidak berbalas.
@: mungkin ada yang lebih baik buat Iqram jadikan isteri

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews

What color theme you prefer?

Follow Us