Breaking

October 25, 2010

perlu ke sombong...

perlu ke nak sombong?

ni nak cite siket...

aku respect gile dengan sorang lecturer ni yang juga dekan fakulti aku. Walaupun bergelar Profesor Dr. ...... tapi die tetap sorang yang humble. Lecturer laen kata, Prof ni memang diiktiraf di peringkat dunia, mana2 exam international level semua dia lulus 

dan die sangat menghormati orang laen walaupun orang tu pekerja bawahan die. Boleh kata semua student takot ngan die, temasuk aku la *hoho*. Bukan takut sebab die garang, tapi sebab die sangat berdisiplin, tegas dan memiliki aura 

korang pecaya tak gan aura? dah aku tulis kat sini mestilah aku pecaya, sebab aku dah jumpa beberapa orang yang memiliki aura. Aura tu tak semestinya boleh nampak kat muka yang hensem, tapi dari segi personaliti, confidence level, cara bercakap, dan paling penting mempengaruhi orang lain. Die tak pernah sombong dengan kedudukannye, dan yang paling penting die sangat hormat kat orang lain sebab tu orang lain pun hormat kat die.

die juga tidak sombong, sama sekali tidak! tapi kenapa ada manusia yang baru lebih siket dari orang laen dah berlagak sombong? perlu ke?

@: sangat kagum dengan beliau

2 comments:

Nour Eyza said...

betul tu.. tak perlu sombong dengan apa yang kita ada.. sebab ada orang lain lebih baik dari kita..hehehehe

ADMIN said...

emm, kalo rase kite hebat sebenarnya lagi ramai orang hebat dari kite..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews

What color theme you prefer?

Follow Us