Breaking

October 15, 2010

Diliwat Tanpa Kondom

tak selesai lagi rupanya kes anwar dan saiful bukhari
hari ini Kosmo! melaporkan


Seorang pakar patologi forensik Hospital Kuala Lumpur (HKL) mendakwa diberitahu oleh Mohd. Saiful Bukhari Azlan bahawa tiada kondom digunakan semasa dia beberapa kali diliwat oleh seorang ‘personaliti berprofil tinggi’ dua tahun lalu.
Menurut Dr. Siew Sheue Feng, memang wujud tanda-tanda berlaku penetrasi di bahagian dubur pengadu walaupun tiada penemuan klinikal untuk menyokong kejadian tersebut.
“Ini ekoran penggunaan bahan pelincir yang menyebabkan kemungkinan tiadanya kesan untuk menyokong kejadian tersebut yang berlaku ke atas Saiful.
“Saiful memberitahu saya apa yang berlaku, dia telah diliwat oleh seorang ‘personaliti berprofil tinggi’ selama beberapa bulan. Malah dia turut memberitahu bahawa semasa hubungan seks luar tabii itu terjadi tiada kondom digunakan,” katanya yang hadir sebagai saksi ketiga pendakwaan.
Saksi tersebut memberi keterangan semasa pemeriksaan utama oleh Timbalan Pendakwa Raya, Datuk Nordin Hassan dalam perbicaraan kes liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim, 63, terhadap bekas pembantunya, Mohd. Saiful di sebuah kondominium di sini pada 26 Jun 2008.

p/s: liwat kena ada kondom ke juga?kelakar...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews

What color theme you prefer?

Follow Us