Breaking

November 29, 2012

Gambar Gadis Dibunuh 5 Lelaki Pakistan Di Sabah

Mangsa adalah gadis berumur 15 tahun. Dipercayai telah dirogol oleh lima orang pekerja pakistan kedai perabot yang berasal dari Pakistan.

Mangsa ditemui pada 1p.m pada hari kelmarin 26.11.2012.Laporan polis telah dilakukan pada hari yang sama. Suspek kemudiannya telah berjaya ditangkap hari ini ketika suspek cuba mengembalikan MyKad mangsa.Kejadian bermula pada pagi kelmarin.


ظالم! 5 غیر ملکی پاکستان مقامی عصمت دری اور خودکش لڑکیاں سبا، ملائیشیا - RIP Norikah.

Mangsa dikatakan menemani kakak dan sepupunya mencari kerja di Pekan G. Di pekan yang sama mangsa dan kakak dan sepupunya pergi ke sebuah kedai perabot. Mangsa yang ingin membeli sebuah almari telah dibawa ke tingkat atas oleh pekerja kedai perabot terbabit kerana dikatakan ada almari yang lebih cantik lagi di tingkat atas kedai.

Kakak dan sepupu mangsa meninggalkan mangsa seorang diri dikedai tersebut (mungkin untuk mencari kedai2 lain yang menawarkan kerja kosong).

Beberapa jam kemudian mereka menyedari mangsa hilang dan membuat laporan polis. Mangsa semasa kemudiannya ditemuidengan keadaan yang amat menyayat hati; dengan mata yang hampir terkeluar, rambut kusut, mulut ternganga dengan kesan merah, jari-jemari terpisah dan kejang manakala sebelah kakinya bengkok. Melalui bedah siasat, doktor mengesahkan mangsa telah dirogol berkali-kali lebih daripada seorang lelaki.


Menurut saksi, mangsa telah dihumban melalui sebuah lori yang disyaki milik kedai perabot tempat terakhir mangsa lawati.

Manakala Menteri Datuk Seri Mohamed Nazri Aziz pernah berkata ......

2 comments:

Aril Impian said...

blogwalking sini

Anonymous said...

This is a topic that's close to my heart... Cheers! Where are your contact details though?
My site ; funnymariogames

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews

What color theme you prefer?

Follow Us