Breaking

November 1, 2012

11 GAMBAR Terkini Lisa Surihani Berambut Pendek. Comel!

11 GAMBAR Terkini Lisa Surihani Berambut Pendek. Comel! Gambar ini diambil ketika Lisa surihani menghadiri Malam gala Tayangan filem Istanbul Aku datang
filem istanbul aku datang
Dibintangi oleh Lisa Surihani, Beto Kusyairy, Tomok dan Aizat, filem Istanbul Aku Datang menjalani penggambaran di Istanbul. Pasti banyak shoot-shoot menarik yang berjaya dirakamkan di sana. Tak sabar rasanya nak pergi menonton filem ini di pawagam. Selain daripada barisan pelakon, Nur Fazura turut hadir memberi sokongan kepada filem ini.
filem istanbul aku datang


filem istanbul aku datang
filem istanbul aku datang
filem istanbul aku datang
filem istanbul aku datang
filem istanbul aku datang
filem istanbul aku datang
filem istanbul aku datang
filem istanbul aku datang
filem istanbul aku datang

1 comment:

Unknown said...

memey comey la..baru la nampak feminin kit..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews

What color theme you prefer?

Follow Us