Breaking

March 26, 2012

Irma Hasmie Kongsi Pertemuan Dengan Syah Reza Depan kaabah


 
Irma Hasmie tidak menyangka bahawa pertemuannya bersama Datin Azizah Osman, ibu kepada Syah Reza di depan Kaabah ketika menunaikan umrah pada bulan Februari lepas menjadi satu pengalaman manis dalam hidupnya.
“Syukur alhamdullilah, tak sangka perancangan majlis pertunangan ini melibatkan jangka masa yang pendek. Pertama kali, ibu kepada Syah Reza menegur saya di depan Kaabah untuk berkenalan. Sekembalinya ke tanah air, ibunya menyampaikan hasrat untuk menghantar rombongan merisik. Dan hasrat tersebut saya sampaikan kepada ibu & bapa saya. Kiranya, pertemuan saya dengan Reza memang tak dirancang sama sekali. Apa yang penting, semuanya berjalan dengan lancar sekali.
Pelakon ini turut berkata bahawa dia sentiasa mendoakan kebaikan seperti dimurahkan rezeki & dipermudahkan jodoh semasa menunaikan ibadah umrah.
“Saya merebut peluang untuk mendoakan kebaikan semasa menunaikan ibadah umrah. Pada saya, apa yang terbaik datangnya daripada Allah, DIA sahaja yang Maha Mengetahui. Betapa besarnya kuasa Allah, saya anggap ini pertemuan bersama Syah Reza ini adalah hadiah daripada-Nya yang amat saya hargai.
Irma Hasmie turut menyatakan harapannya terhadap pertunangan ini akan berterusan sehingga majlis akad nikah yang dijadualkan berlangsung pada 1 Julai 2012.
“Saya inginkan permulaan dan juga pengakhiran yang baik. Saya harap jodoh kami akan kekal sehingga akhir hayat.”

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews

What color theme you prefer?

Follow Us