Breaking

November 1, 2010

Rating Nona Jatuh Punca Maya Karin Dipecat

Sebelum ni me ada terbaca berkenaan pennyampai Nona , TV3 iaitu Maya Karin akan digantikan oleh Vanida Imran. kononnya nak beri nafas baru untuk program  tersebut bagi musim terbaru. rupanya bukan itu saja, kejatuhan rating Nona jadi penyebab utama pihak tv3 melucutkan Maya dari terus mengendali rancangan tersebut. Hmmm...Maya Karin dah hilang populariti ke atau pengisian rancangan Nona tu sendiri tidak menepati selera penonton?



apa kata Maya Karin pula..

"Kejatuhan rating rancangan Nona bukan disebabkan saya seorang sahaja, banyak faktor lain yang boleh menyebabkan sesebuah rancangan itu tidak mampu untuk mempertahankan rating.
"Bagi saya banyak aspek yang menjadi punca terutamanya dari segi pengisian rancangan tersebut. Sebuah rancangan yang berdurasi sejam, mereka seharusnya memikirkan isi kandungan yang mampu menarik penonton," katanya

me pula setuju gan tindakan yang diambil pihak tv3 ni yang sentiasa cuba menepati selera penonton dan memperbaiki mana yang kurang. Kalau tengok rancangan Nona ni memang sangat menarik lebih-lebih lagi berkenaan penjagaan kecantikan, fesyen dan majlis perkahwinan yang grand. tapi selalu je missed sebab waktu penyiaran die agak kurang sesuai.

@:tetibe teringat lagu oohh...nona manje..

3 comments:

elmaranji dot kom said...

tak pernah tengok nona, tapi minat ponti tu

ADMIN said...

minat tengok nona tp xpenah tengok ponti...huhu tebalik lak

zuhanismohamed said...

owh..yeke baru tahu pasal ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews

What color theme you prefer?

Follow Us