Breaking

November 4, 2010

Filem Animasi Megamind Menghiburkan

Me memang suka layan filem-filem animasi ni seperti Shrek, Madagascar, age of ice dan banyak lagi lah. dan yang terbaru filem animasi Megamind yang menghiburkan dan penuh aksi melucukan arahan Tom McGrathdibintangi oleh Will Ferrel (Megamind), Brad Pit (Metro Man) dan Tina Fey (TV reporter Roxanne Ritchi).


 Sinopsis: 
Megamind mengisahkan penjenayah yang terkenal dengan ciptaan hebat untuk menakluk dunia seringkali tewas kepada saingannya, Metro Man. Setelah lebih 20 tahun berusaha, secara tidak sengaja ciptaan Megamind telah membunuh musuhnya itu. 

Namun keadaan tidak semudah yang disangka, dia mula merasa kehilangan dan menakluk dunia tidak pernah menggembirakan hatinya. Dalam pada itu, Megamind menyedari dirinya telah jatuh hati kepada Roxanne Ritchi, seorang wartawan TV.

Kebosanan menakluk dunia telah melahirkan satu idea untuk mencipta hero baru yang lebih hebat daripada Metro Man. Mampukah orang biasa bertindak sebagai hero apabila diberikan kuasa luar biasa? Adakah Megamind mampu menewaskan hero ciptaannya sendiri?

nak tahu cerita selanjutnye jom tengok kat cinema bermula 4 November (hari ni) heee~ pasti sonok. me paling suke tengok movie kat cinema Pavilion, memang tip top. harge tiket pun tip top gak banding gan Time square.
@: jangan ingat budak je leh layan citer2 cengini, me pun layan gak huhu

4 comments:

gnesop.com said...

wah.. boleh bawa anak gi tgk nih..

ADMIN said...

mesti bebudak ske tengok

cikani said...

cikani pn tersgt2 suka tgok filem animasi=)

ADMIN said...

wah samelah kite cikani hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews

What color theme you prefer?

Follow Us