Breaking

November 27, 2010

Penonton Malu Mengaku Tonton Filem 2 Alam | Review Khas 2 Alam Dari Penonton

Salam semua, khabarnya dalam mStar arini empat remaja lelaki yang ditemui selepas selesai menonton filem 2 Alam malu untuk mengakui telah menonton filem yang dikatakan mampu mengutip RM40 juta. hmmm...sampai macam tu sekali, bukan tu je mereka turut berkongsi pandangan masing2 lepas menonton 2 Alam ni.


apa kata mereka;

“Apa yang saya dapat tonton sepanjang satu jam setengah ini tidak seperti sebuah filem, malah banyak drama di televisyen lebih baik dari filem ini
“Saya bukan pengkritik filem tetapi bagi pandangan mata penonton biasa seperti saya filem ini terlalu membosankan.

tu lah feedback yang diberi dari penonton filem 2 Alam sendiri. jum bace pulak review dari penonton yang berkongsi di ambooyats@blog

Review khas 2 Alam dari penonton

Hehe, pendapat saya jela kan.. tak melambangkan org lain.. Punyala tak best! sbb br tgk semalam.. pendek kata depa boleh buat scene dari mandi mayat perabih sampai nak tanam pastu celah sikit wat clips yang ada background lagu idup minah @ mamat tu pastu tunjuk ending dia mati bunuh diri abih cerita dari duk 'dragging' melenguh nengok dari mula sampai habis.  
Dari segi plot takdak plot, pembangunan watak, takdak sb tak citer pun apsal org tu jadi sampai teruk sangat terserong camtu, takdak (kalau citer pecah panggung patut storyline kira adala sikit isikan). Saya rasa tukar jantina ini adalah bukan satu keputusan yg dibuat org satu individu dalam sekelip mata. Ia mesti impak psikologi dan lain-lain komponen jiwa individu tu sendiri yang boleh dikupas dalam citer ni.. tp waste on scene yang seksi-seksi ja. Cuma leh tanyang kat slot2 cerekarama.. dia habaq mahal modal.. location, location, location.. what location? Saya tgk, satu disco dgn extra teramat sikit, scene kawin mat salleh tu ngan hadirin dua tiga ketui ja, n scene seksi yang terjolok mata tgk di dalam rumah pastu scene kampung, takdak la byk mana modal nak pakai tu hehehe. Watak minah @ mamat tu takdak watak pembantu lain (kawan-kawan dia ke apa ke) hello kan artis, entourage nye mana? Seriously kalau tak mention dia artis, saya tak tau pun dia artis. Sy ingat dia GRO keje kat kelab malam je. rugi la rasenye tak tgk unstoppable hehe.. sib baik dah tgk Harry potter dulu.
@: me kagum juge gan dR rozmey ni, orang kutuk die cemana pun die tetap confident gan dirinya. terbaeklah!

8 comments:

Anonymous said...

wahahhaha....lom g tgk ag....malu la nk p tgk... ;p

atan ahmad said...

hehehe aku mmg tak ingin tgk.. dr tu mmg nak cr publisiti murahan, nk laris produk dia... kekek


LIKE page saya. Disini. Tq
POST: Bengang Aku. Tq

Dhea Ahmad said...

belum tergerak hati utk tengok

Mhamdan said...

tu terlalu over sangat orang ramai pun jadi meluat

ADMIN said...

nurhidayah: malu kt dr rozmey eh huhu

ADMIN said...

atan~huhu 2la pasal biase y pemes pengarah filem tp 2 alam ni penerbit lak y terOVER ngeh2

ADMIN said...

nadia~tu la tak teringin pn nk negok

ADMIN said...

mhamdan~tu la pasal

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews

What color theme you prefer?

Follow Us