Breaking

July 29, 2012

OLIMPIK 2012 Berunsur Freemason, Illuminati, Dajal, Pokok Yahudi Dan ZIONIS


Olimpik London 2012 dikaitkan dengan agenda Zionis dan Illuminati untuk menyebarkan dakyah-dakyah mereka sebenarnya. Perkara itu disahkan lagi dengan banyak pendedahan tentang perkara ini. Malah, melihat kepada pelancaran upacara sukan tersebut kelmarin jelas membuktikan ia ada kaitan jelas dengan Illuminati dan Freemason. Betulkah sampai begitu sekali? Olimpik dan Yahudi?


Sebelum ini Iran mengancam akan memboikot Sukan Olimpik 2012 London kerana mendakwa logo rasmi untuk sukan Olimpik 2012 itu menyerupai kata “ZION,“ yang merupakan istilah alkitabiah bagi Jerusalem.

Bahram Afsharzadeh, setiausaha agung dari  Jawatankuasa Olimpik Nasional Iran, mengatakan dia menghantar surat kepada presiden IOC Jacques Rogge di mana ia mengutuk logo tersebut sebagai “rasis“ dan menyeru kepada negara-negara Muslim lain untuk bersama membantah.





olimpik 2012 illuminati

Majlis pembukaan rasmi sukan Olimpik 2012 dipengaruhi unsur Majusi versi moden, moscot dajjal mata satu dan unsur illuminati/freemason dikesan digunakan secara meluas.
 
(Klik untuk image lebih besar)

Macam ni lah rupanya pokok yahudi ni. Siapa dah tengok rakaman upacara perasmian Sukan Olimpik London baru-baru ni? Agak konfius kenapa tiba-tiba ada orang keluar dari pokok yang diletakkan atas bukit tu, ramai pulak tu... Illuminati!



Rupanya pokok tu lah pokok Yahudi berdasarkan hadis Rasulullah s.a.w. !

Dan yang keluar tu nak tunjukkan mereka selamatkan diri dari mati dibunuh sebenarnya. Kita tengok kena faham, bukan sekadar tengok. Dan banyak lagi unsur Yahudi, Freemason dan Illuminuti ditonjolkan dalam upacara perasmian tu. Belum termasuk logo mata satu lagi.

Faham-fahamlah kenapa ia diadakan pada bulan Ramadhan ye. Musuh Islam memang licik dan halus. Lindungi kami ya Allah.. Amin

Kalau nak tgk video perasmian tu klik link ni  VIDEO perasmian olympic london 2012 OPENING CEREMONY.

      Pada ketika ini, orang-orang Yahudi sedang giat menanam pokok Gharqad secara berleluasa di Negara Haram Israel sebagai suatu persediaan menghadapi tentera Islam pada akhir zaman. Ini juga bermakna bahawa orang Yahudi sebenarnya memang tahu dan sedar tentang kebenaran Islam dan kebenaran hadis nabi saw. Keegoaan dan sikap bongkak mereka menyebabkan mereka tidak menerima ajaran Islam, sebaliknya terus berusaha memerangi umat Islam dari sepanjang masa.

      Ramai juga yang bertanya tentang bagaimanakah rupa pokok Gharqad. Ada yang menyatakan bahawa ia pokok Krismas, dan ada pula yang menyatakan bahawa ia pokok Rhu, pokok Kaktus dan sebagainya. Gambar pokok Gharqad yang dipapar di sini insya Allah akan dapat menyelesaikan kekeliruan tentang gambaran pokok Gharqad. Dan yang pastinya pokok Gharqad tidak sesuai dengan iklim di Malaysia dan ia tidak tumbuh di tempat kita.

 

       Di dalam laman web JewishNational Fund, terdapat maklumat di mana kerajaan Israel menyediakan satu dana khas untuk penanaman pokok. Dana kebangsaan khas ini bertujuan untuk menghijaukan bumi dan tujuan paling utama adalah mencari tanah untuk puak-puak Yahudi ini tinggal.

      Laman ini juga menyatakan mereka telah berjaya menanam sebanyak 220 juta pokok dan projek-projek lain. Penanaman pokok Gharqad ini adalah satu dari agenda kempen menghijaukan bumi ini dan kempen ini berkumandang di seluruh dunia bagi mengaburi agenda mereka di Palestin.

Kempen Kerajaan haram Israel "Projek Menghijaukan bumi"  (KONON!)

LAGI INFO: ILLUMINATI DAN DAJJAL OLIMPIK LONDON 2012. Ritual Bayi Gergasi Terbongkar!!

50 comments:

Anonymous said...

camnilah melayu, taksub sangat dgn teori konspirasi.

detkbell said...

biarlah diorang tu bukan org islam pun... mmg banyak agenda... yg mengelabah sgt wat apa... klu btul pun apa faedah nya... baik kukuh kan nilai2 islam yg penting sbg seorang muslim n muslimat... itu dakwah mereka... jgn nak gelabah sgt ler... post sana sini... haiz

Anonymous said...

ALLAH telah berfirman dalam Surah al-Baqarah, ayat 120;“Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak sekali-kali akan bersetuju atau suka kepadamu (wahai Muhammad SAW) sehingga engkau menurut agama mereka (yang terpesong itu). Katakanlah (kepada mereka) sesungguhnya petunjuk ALLAH (Islam) itulah petunjuk yang benar.” dan mereka hampir berjaya, lihat sahajalah sukan olimpik ini diadakan dalam bulan RAMADHAN!!dan kebanyakan ramai atlet yang beragama Islam yang sepatutnya berpuasa dan beribadah..ini bukan taksub konspirasi, tapi hakikat kebenaran termaktub dalam Al-Quran, dan seluruh dunia telah dimanipulasikan oleh golongan2 yahudi zionis laknatullah..yang tinggal hanyalah kita untuk menyedari apa yang berlaku dan kembali berpegang teguh dengan Islam mengembalikan khilafah menyatu padukan umat Islam.. ‎"Apakah kamu masih mengharapkan mereka akan percaya kepadamu, padahal segolongan dari mereka mendengar firman Allah, lalu mereka mengubahnya setelah mereka memahaminya, sedang mereka mengetahui." -(Surah Al-Baqarah:75)..waallahua'lam..~

http://twone2121.blogspot.com/ said...

wey anonymous 1st, mu ni sep freemason jgk ke? benda2 cmni bukan knspirasi.tapi mmg cara sep2 kafir tu nak tunjukkan kemegahan diorang dgn buat upacara besar2 camtu. lagilah diorang suka kita yang Islam terbabit, tengok tv...

Anonymous said...

Tiang lampu 3 segi org buat sbb nak minimise berat atas bumbung stadium. Freemason abah kau. Kalau rumah kau ada jamban 3 segi, freemason gak ke.

Hidayah Azhar said...

well tak salah kita percaya untuk memperkukuhkan lagi keimanan kita :) klau tgk balik cara dyorg seakan kata owner tuh..sedang kan kita tau lambang-lambang dajjal kan..dyorg dh terang-terangan tunjuk,tp kita just ignore sbb bg kita tk penting kan..sbb tu yahudi asyik ketawakn kita..:)lagipun Allah dh tulis yg yahudi nih tak akn stay je,dyorg sbnarnya dh mengdahului kita..rasulullah dh bagi tahu,kuasai 3bidang penting..memanah,berenang dan menunggang kuda..sbb zaman ak berpatah balik dan pada masa itu,tiada senjata cnggih sprti skrg..kemahiran kemahiran nih klau kita tgk,yahudi dh lebih menguasi berbanding kita kan..:) sebgai seorg Islam,kita perlu tahu apa yg berlaku disekeliling supaya tk mundur n tk ketinggalan..well just saying,kalau ad slah memana,bgtau la ek..jgn marah plak..:)Assalammualaikum

Anonymous said...

Entah bangang je aku baca... Ni aku tekan keyboard hurup t, korang x sedar ke iluminiti duk dlm umah korang ni.. Haha

Anonymous said...

tp setiap stadium mcm tu ke? kau nk emo apesal? jelas2 kt c2 wujud freemason. maybe kebetulan dn maybe jugak bnda tu mmg sengaja. pk lah npe bnyk2 bulan, bulan puase dy nk bt olimpik ni? xkn setiap bnda kebetulan kot. maskot, stadium, pokok lah bagai.

Anonymous said...

yg ngutuk post diharap rajin2 lah dalamkan ilmu..yg faham simbol dajjal taw la apa yg sedang terjadi.allahuakbar

Unknown said...

mohon umat Islam sedarlah, ini AKHIR ZAMAN!! Jangan terlalu selesa apa yang kamu hadapi, sedangkan musuh Islam selangkah demi selangkah cuba menjatuhkan kita, jangan Islam sekadar nama..jangan merasa bangga kamu beragama Islam, sedangkan kamu tak menghayatinya, jangan merasa bangga kamu beragama Islam tapi tidak mengamalkan ajarannya!Islam bukan sekadar tertera di kad pengenalan, dan tahniah!Kamu Islam..silap, sebab kita gagal mengamalkan ahlak seorang yang beragama Islam..ini isu akidah, dan mereka sedang mentertawakan kita sebab kita langsung melakukan apa2, sedangkan mereka merancang bertahun2 untuk merosakkan umat Islam dan mereka berjaya!Hasilnya kita tunduk dan menurut tindak mereka tanpa bantahan sebenar2 bantahan..Sebabnya al-Quran dan Sunnah ditinggalkan, Ulama dan Ilmuwan Islam diperlekehkan..Rasulullah Shalallahu alahai wassalam dan tinggalkan pesan dan panduan untuk kita umat akhir zaman ni, tapi kita langsung tak endah apa yang dipesan Baginda 1400 tahun dulu, tetap kita berkeras menafikan apa yang terang2 berlaku di depan mata kita hari ini...Naudzubillah min dzalik..Salahuddin Al-Ayubi pernah berkata, "Siapa yang menguasai Baitulmaqdis, dia menguasai dunia" dan siapa yang menguasai Baitulmaqdis(Palestin) hari ini?Yahudi zionis laknatullah!Segenap inci di negara seluruh dunia mereka menguasainya, dan mereka dan membuktikannya..sedangkan kita masih bermimpi dengan nikmat dunia, kalau kamu masih menganggap perkara ini remeh di mata kamu terlalu mencintai dunia, sekarang sedarlah dunia sudah sampai ke penhujungnya..rugilah kamu sebagai Muslim tiada bekalan menuju akhirat..kembalilah menjadi Muslim beragenda mengembalikan kegemilangan Islam di akhir zaman ini...mereka merancang, Allah juga merancang, sesungguhnya Allah sebaik-baik perancang..yang baik datang dari Allah, yang buruk atas kelemahan diri saya sendiri..wallahua'lam..~

Anonymous said...

Lah.. Ape masalahnya dgn olimpik masa bulan puasa.. Bukan mgganggu pun. Surau n fasiliti diberi.. N pihak diowg pun sedia mklum dgn hal puasa n berbuka org islam..

Anonymous said...

kbnyakkan olimpik dlngsungkn dalm bln 7 & 8 iaitu dlam msim panas...jrng2 dlam blan laen..mngkn kbetulan la kot dgn bulan pose..lgipon dorng x pose, mse wat prancangan mne dorng nk pkir pasal bulan pose ke tdak
...laenlah klau ngara islam yg anjur..

Anonymous said...

kau ni skong dorg ke?nk mrah2 smpi mcm 2..

Unknown said...

terima kasih atas respon, saya hanya sebagai muslim yang mengingatkan diri dan orang lain tentang hakikat yang berlaku hari ni..jauh sekali nak mengatakan diri saya benar, cuma berpesan2 kepada kebenaran..apabila seorang muslim tak sedar tentang hakikat seorang muslim dan ajaran Islam, kita meremehkan apa terang2an yang terjadi pada umat dan perancangan musuh2 Islam dan meredhainya saja..Allah SWT dah datangkan keterangan2 tentang musuh Islam dan akhir zaman kepada kita, tak diendahkan juga..janganlah pandang siapa diri saya, tapi pandanglah kebenaran yang saya sampaikan..tak semua yang kalian tahu saya juga tahu, dan tak semua yang saya tahu kalian juga tahu..berpeganglah pada tali(agama) Allah agar kita tidak berpecah belah.. ‎"Apakah kamu masih mengharapkan mereka akan percaya kepadamu, padahal segolongan dari mereka mendengar firman Allah, lalu mereka mengubahnya setelah mereka memahaminya, sedang mereka mengetahui." -(Surah Al-Baqarah:75)..semoga kita bukan dalam golongan ini..saya hanya HAMBA Allah..yang baik datang dari Allah, yang buruk atas kelemahan diri saya sendiri...assalamualaikum..~

Anonymous said...

Pada saudara2 yang agak melenting berkenaan post ni.. Sila bertenang..minta saudara2 search sejarah iluminati/freemason..tokoh bernama rothchild & rocafella..Pengaruh iluminati menerusi ekonomi,politik,pendidikan,teknologi,hiburan dll..
Baca & fahami penyebaran dakyah mereka utk menarik kita mengikuti mereka utk penubuhan New World Order..

Anonymous said...

nak komen tlg gunakn ilmu, bkn pkai bedal je nak cakap. Puak yahudi ni mmg dr dulu nak musnahkn islam. Anonymous yg 1st tu sokong puak yahudi ke smpai baru post benda mcmni dah cpt melenting?

Nick Nashram said...

ade buat entri psl ne..ade jugak kena maki ngan manusia yg bernama anon ne..kalo komen bagus xpa..ne duk guna nama anon pastu komen bukan2..berani bagi la link.

Gempar!! Teori Kewujudan 'Dajjal' Di Sukan Olimpik 2012

Anonymous said...

dalam agenda yahudi xpernah ade kebetulan.. semuanya terancang.. dari zaman nabi2 lagi.. manusia skang lebihkan mereka atas dasar mereka bijak pandai, kaya raya tanpa menyedari manusia telah diperalatkan.. tgk saja seorang tokoh freemason aka illuminati yg bernama george soros.. die amat dikenali oleh rakyat asia tenggara.. mana xnya.. dalam masa xsampai sebulan.. die dapat xkurang 4 billion usd.. cube check die buat ape dgn duit tue.. open society institute.. dielar yg bertanggung jawab dalam isu2 semasa.. menghalalkan hubungan sejenis, perkahwinan tanpa ikatan.. peperangan, ekonomi.. jgn jadi buta.. alhamdulillah aku xtgk pelancaran olimpik tue.. xberminat.. tp berdasarkan ape yg aku tahu.. media british pernah mengatakan bahawa menara big ben tue dah condong ke arah sungai thames.. kalau yahudi nac menggunakan nie sebagai akal mengenakan islam untuk gelombang kedua.. masuk akal.. cume jgn terkejut dgn agenda yahudi laknatullah.. salam dari saya, budak nakal

Anonymous said...

yahudi ni bijak tntg tipu helah ni...diorg mmg brusaha nk mnyesatkn org islam...mangsanya kita sbg umat islam...msa zaman nabi lgi yahudi ni dh jdi musuh islam...so, xmustahil klu smua teori tu da kbnrannya...sepatutnya sbg umat islam kte kna brsatu mnentang yahudi bkn brbalah pndpat cmni...klu nk prcya, prcyala.. klu xnk prcya, xyah prcya dan xprlu mngeluarkan kta kurg menyenangkn... bkn minta utk byar pn klu baca blog ni... kita ni umat di akhir zaman... kena saling ingat meningati sesama umat islam.. that all....nothing wrong, right????????

just nk share tntng 1 dokumentari mngenai tnda2 kdtgn dajal yg brtajuk 'the arrival of dajal'... korang boleh search kat youtube..

Unknown said...

Azwan Joha... sy bersetuju dgn keterangan yg kamu nyatakan..mmg zaman skrg ni terlalu byk sudah kerosakan yg berlaku..semoga kita umat akhir zaman bykkn doa dan beramal dgn ajaran rasulullah supaya kita tidak mudah terpedaya dengan mereka...bg yg belum percaya...bukalah mata hati dan lihatlah sekeliling kita..bukti2 akhir zaman itu sudah nyata...wallahualam..

Anonymous said...

Sukan itu haram, percampuran laki laki dan perempuan, tiada hijab......

Anonymous said...

betul lah.....nanti negara kita kena serang baru tahu...jangan pedulikan mereka,kita harus hormat antara satu sama lain

Anonymous said...

[Anonymous said...
camnilah melayu, taksub sangat dgn teori konspirasi.]

SALAM , saya nak bgthu sikit . bukn melayu tp islam , islam hanye berjaga2 dan bersedia untuk apa yg akn berlaku nanti . sekarang nie da akhir zaman dan macam2 yang berlaku.sy na tekan kn islam bukan TAKSUB tapi hanya na menegakkan apa yang betul . tak bole nampk lagi ke cara mereka strategi mereka untuk mngenakn dan menghina islam . dalam agama islam sendiri da bgthu macam2 yang YAHUDI akn lalukn untuk memusnahkn islam . can't you SEE! pernah belajar agama kn ? memang ta sensitif langsung pasal hal ISLAM .

Anonymous said...

[Anonymous said...
Tiang lampu 3 segi org buat sbb nak minimise berat atas bumbung stadium. Freemason abah kau. Kalau rumah kau ada jamban 3 segi, freemason gak ke.]

SALAM . kau nie sokong ke ape yang YAHUDI buaddd?? kita nie org islam jadi kena la ikod ape yg sebenar benar nye . org islam tp ape yg org islam lain sebarkan kau ta nak amek pun benda tu sebagai alat berjaga2 . yang kau buad hanya lahh mengkritik . tu la reti kritik je . cuba lahh buad kajian . nie tak . APBTH.

Anonymous said...

yahudi mmg bijak tp UMAT ISLAM lagi bijak daripada mereka sbb umat islam dapat detect ape yg berlaku ! ALLAHHUAKBAR !

Anonymous said...

kesian laaa..bukannya kena taksub..tapi kena ambik tahu sekarang sume bende dorang main psikologi..sume bende main subliminal.. patot berterima kasih ade org nak share..supaya kita terus berhati-hati..ni yg nampak..yg tak nampak?! come on la..korang blh suh jgn buruk sangka ngn dorang tp ngn admin korang buruk sangka xpe? dan perlu ke alasan takot kena serang tu? errkk!!!

Anonymous said...

yg kutuk2 psl blog nie,g survey dlu psl illuminati,agenda dorg sume. bkn nye nk sbuk,mslh nye kite org islam kne amek pntg bende alah nie. dorg nk musnahkn islam. kalau korg tatau ape2,tkut trjebak skli dlm pmainan dorg.

akim said...

xpayah gaduh laa..xkn ade kebetulan smpai byk bnde dye siarkn dlm olimpik ni,think positif laaa.yg duk ckp melayu ni taksub sgt dgn teori ni kenape ?? da terjebak dgn mereka ke,ke anda salah seorang dari mereka ????? perkenalkn diri boleh x ?? mcm x nk amik port je psl islam,kalau sygkn islam fahami btul2..klu x sayang boleh blah wehh..kite hidup di dunia akhir zaman,mcm2 boleh terjadi..APTB!

Anonymous said...

Percaya pada Islam mesti 100%. Kalu 99.9%, kafir laknatullah... -Ustaz azhar idrus. Kalu sokong apa yg yahudi buat, xtau la nak ckp Islam ke Yahudi kan...

Anonymous said...

Weh ustaz tu tuhan ke yang ko bagi statement mcmtuh....tolong la..manusia xde hak nak melabel seseorang tu kafir

Anonymous said...

KEnapa ada orang yg masih berfikiran barat..saya ada kawan seorang cina..dia ini sangat mendalalami ajaran2 islam sehinggakan mengalahkan saya..dia tidak pernah menolak pon 1 ajaran islam sedangkan agama dia buddha..dia ada bertanya bekanaan olimpik nie..kenapa org putih buat masa bulan puasa?..kesian la org islam main pada bulan puasa..tetapi kenapa masih ada orang islam yg pergi juga..?bukan ke meraka tau yg yahudi nie memang tak nak kasi meraka puasa..??>>persoalan nya kawan saya yg cina ini pon boleh berfikir dengan lojik nya cuma dia belum terima hidayah ALLah saja..tetapi kenapa melayu yg taksub dgn olimpik nie..x fikir dengan teliti..?malah menghiraukan saja ajenda2 penyembah syaitan nie..

Anonymous said...

Iqraq dulu wahai umat islam.. dalami atau pahami AQ(bkn stakat baca shj), d dlmnya semua tersimpul. Ini semua bainat(hnya org brakal dpt memahaminya)..

F said...

I'm giving credit to the author of this post/blog. I believe that his intention is good. Veryy good that he love our religion and is trying to acknowledge his muslims brothers and sisters about all these agendas, so we, MUSLIMS instead of malay will be protected and stay in the right path, siratulmustaqim. however, I am very sad to see those MALAYS who are trying to condemn him. He doesnt lose a thing, but you did. Well, I am not a pious or brilliant person either. So, I can only pray that all of us are always in His bless and have His guidance. yes, Iqra'. That is merely important.

Anonymous said...

Salam semua, korang jangan nak bergaduh pasal benda ini lagi. Terang-terang dah Olimpik ni orang Yahudi yang organize. Inilah objektif Illuminati supaya umat Islam bergaduh sesama sendiri. Haa nampak tak? So apa tunggu lagi ? Bangkit !!!!

Anonymous said...

yang duk sokong barat tu sebarnye dye nk duk kt barat.nk jd org barat..dh terang2 tnjuk olimpik ad bintang due ekor yg ad mata stu. xkn xtaw lagi. xtgk 2012 punye gmbar mcm mane (zions) mnde tu..nk mrh2 org bg peringatan.. lu skolah x bang lu blja agama x, lu taw apa tu dajal ape tu yahudi...klau xtaw senyap pergi bli buku 10 tanda besar kimat bce fhm..

Anonymous said...

Alaahai.. nape la sume bende nak dikaitkan dgn iluminati la yahudi la kristian la.. sampai fobia ngn SEMUA org bukan Islam buat. X salah berjage2.. dan paham org Islam kne igt mengingatkan tapi klu smpai byk sgt bnde dijadikan teori konspirasi ngn agenda yahudi, ha duduk la sensorang x yah maju.. kejar akhirat je dunia xpayah.. Bangkit dgn care memajukan diri.. Islam pun maju.. Bia org tau Islam agame yg betul & maju bukan kolot!

Anonymous said...

bila ada org yg anggap bende ni sbg 'biasa lah', 'ape de hal', 'alaa, takde mende lah, watpe nak kecoh' kind of thinking, itu maksudnye pihak yg terlibat dgn freemason dan illuminati dah berjaya mengaburi fikiran orang ramai. ini namanya teknik Mind Control oleh pihak freemason & illuminati.

yg mana yg masih tak faham, tak jelas dan tak tahu, sila dalami lg bende ni. ini bende serius. bukan main2. tak rugi kalau belajar. org yahudi tak jemu belajar sebab tu dorg leh control fikiran dan minda seluruh dunia dan menyebarkan fahaman dorg without people even realised about it. sedar2 dah sebati dgn pemikiran.

kalau tak mahu belajar jugak, jgn perkecilkan usaha org lain untuk bg ilmu. sekian.

Anonymous said...

bagi yang x suka post ni sah memang geng2 yahudi malaysia, jadi kita dah kenal geng yahudi kat blok ni

Anonymous said...

bagi yang x suka post ni sah memang geng2 yahudi malaysia, jadi kita dah kenal geng yahudi kat blok ni

Anonymous said...

jgn la gdoh2..kita kene gak alert sal agenda2 jahat dorg ni..tapi yang penting skarg kita umat islam kne bersatu n berfikiran terbuka supaya kita tak terjebak ngan agenda2 iluminiti ni..

Anonymous said...

dah tahu benda2 ni semua ada kaitan dengan iluminati semua tu, kenapa kita nak tengok juga? kenapa kita nak sokong juga? benda ni bukan salah yahudi semata-mata, salah kita juga. dah tahu salah, jangan lah kita ikut. jangan lah kita sokong. perbetulkan diri sendiri, insyAllah Islam tak pupus. satu lagi, kita bukan Tuhan, kita tak ada hak nak hukum orang tu yahudi ke tidak.

Anonymous said...

Cakap lebih. Jihad x nak. Gi myanmar n thailand tolong org islam kat saner.

Anonymous said...

Sebenarnya tiada istilah KEBETULAN dalam Islam. anon yang beri komen negatif ni sebenarnya dah kena brainwash, sebab tu la perkara yang jelas pun mereka tak nampak. sama-samalah kita semua doakan mereka supaya menerima hidayah dari Allah, jangan sampai matahari dah terbit dari barat baru nak bertaubat, masa tu segala amalan pun dah tak diterima....

Naim said...

alahai Anon 1st yang dok bagi negative comment tu. from that comment, WE ALL can see here, betapa lemahnya pemikiran islam mu. dan betapa tidak berkembangnya pemikiranmu. sedangkan my friend yg berumur 16, budak UK pun cakap pasal benda ni? but seriously, he's not malay, malah Iraqian yg duduk sana tahu tak. no need la sempitkan fikiran kata, 'so malay' ke apa ke, awak tu, cuci hati dan fikiran, jangan sampai tersilap langkah. jangan nak tambahkan bilangan yahudi dalam neraka tu. lawak kampus betul. hehe

Naim said...

alahai Anon 1st yang dok bagi negative comment tu. from that comment, WE ALL can see here, betapa lemahnya pemikiran islam mu. dan betapa tidak berkembangnya pemikiranmu. sedangkan my friend yg berumur 16, budak UK pun cakap pasal benda ni? but seriously, he's not malay, malah Iraqian yg duduk sana tahu tak. no need la sempitkan fikiran kata, 'so malay' ke apa ke, awak tu, cuci hati dan fikiran, jangan sampai tersilap langkah. jangan nak tambahkan bilangan yahudi dalam neraka tu. lawak kampus betul. hehe

Unknown said...

bertenang wahai saudara ku sekalian..semua pekare yg berlaku ad sbb dn hkmah yew..pkare ini berlaku untk meyedarkn kyte wahai umat islam..sedar or x pd klangan kyte?? bkn sengaje Allah mengade ngadekn hal2 seperty ini untuk dtnjukkn kpada kyte pdahal Dye boleyh musnahkn kaum ini dgn skelip mate jika Dye mahu..tp tdak..Allah ingn kyte taw n buat persediaan..sbbyew ini mgkn ptnda akhr zaman yg tlah trmaktub dlm al quraan mukjizat agung..wahai teman sekalian..berhenti dry brgaduh sesame sndry..mary kyte mula mgatur lgkh..sdar kh kyte dlm ini shja kyte sdah berpecah belah sesama ndry?? apth lgy dluar sna yg xdpt kyte lhat?? ngkit dn maju larh saudara ku..maju untk islammu dn maju karh untk faedah dakhrat bkn faedah ddunie..stu lagkah kyte bersmaan seribu lgkh yahudi laknatullah..stu plan kyte bersamaan 1000 agenda mereka tuk memusnah kn kyte semua?? fikirkn n muhasabah dry saudara sekalian n trmasuk jgak dry sya sendry..azry..

Unknown said...

saudara sekalian..mary bgkit dn tdak perlu larh kyte bermusuhan lagy sesame sndry..lhat..gare2 pkare ini kyte perabg kecil disini..bkan tdak boleh berjihad demi islam akn ttpi jika ingn brjhad ttp tdk ade tndakn yew mna mgkin akn trlksnakn?? marylarh saudara ku..jgn lagy berpecahbelah..bgkit dn maju larh..tahu kah kamu wahai tman ku srmua..satu lagkh kyte bersmaan 1000 lgkah org yahudi..stu plan kyte tok meyerang hasutan mereka..1000 cara mereka dedahkn pd kyte tok mengaburi mata kyte djalqn Allah s.w.t..renungknlarh..dan muhasabah dry kalian bersama jgak dgn hmba yg byak kurgyew dlm agama islam ini

Omar At Taktika said...

anonymous said.. entah2 kau ni seorang dari ahli freemason.. asyik back up freemason je, pintu hti kau dah ttutup mungkin.. fkir la guna otak, jgn fkir guna batu 2 bijik.. mcm org tkda agama je kau ckap.. dah orang bgi info, syukur la, share2 kan.. ni kau duk bangkang.. mnusia mcam kau ni boleh prgi mati, jahanam.. laknatullah

Omar At Taktika said...

anonymous said.. entah2 kau ni seorang dari ahli freemason.. asyik back up freemason je, pintu hti kau dah ttutup mungkin.. fkir la guna otak, jgn fkir guna batu 2 bijik.. mcm org tkda agama je kau ckap.. dah orang bgi info, syukur la, share2 kan.. ni kau duk bangkang.. mnusia mcam kau ni boleh prgi mati, jahanam.. laknatullah

Omar At Taktika said...

anonymous said,, penakut.. bachul..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews

What color theme you prefer?

Follow Us