Breaking

June 15, 2012

Remy Ishak Dilayan Seperti Sampah, Tiz Zaqyah Anggap Perkara Normal


Remy Ishak Masuk Hospital, Mengadu Tiz Zaqyah Layan Seperti Sampah
Sebelum ni, menurut tulisan Remy Ishak melalui akaun Twitter, beliau telah masuk ke hospital akibat demam panas yang agak teruk. Dan, kekasihnya Tiz Zaqyah di’katakan melayan beliau seperti sampah 
“Masuk hospital, demam panas. Call girlfriend tetapi dapat layanan macam sampah. Nasib badan,” Remy Ishak menulis di twitternya sebagai pembuka cerita.
Remy Ishak menulis sebenarnya beliau sudah lama bersabar dengan karenah teman wanita beliau itu & harapan beliau untuk mendapat kata kata semangat & perhatian di’balas hampa oleh Tiz Zaqyah dengan alasan penat.
#01 Remy Ishak Masuk Hospital, Mengadu Tiz Zaqyah Layan Seperti Sampah
#03 Remy Ishak Masuk Hospital, Mengadu Tiz Zaqyah Layan Seperti Sampah
#02 Remy Ishak Masuk Hospital, Mengadu Tiz Zaqyah Layan Seperti Sampah
#01 Remy Ishak Masuk Hospital, Mengadu Tiz Zaqyah Layan Seperti Sampah
Dan Tiz Zaqyah telah memberi komen berkenaan isu ini
Tiz Zaqyah di’temui media ketika hadir ke pra tonton drama bersiri terbaru TV3, Dejavu Di Kinabalu dan beliau sendiri dapat mengagak soalan pana dari pihak yang hadir.
“Saya tidak tahu hendak komen apa sebab saya jenis yang sukar untuk berkongsi kisah peribadi dengan sesiapa. Mungkin 10% sahaja tentang diri saya yang orang luar tahu,” ujar Tiz Zaqyah yang nampak ceria sepanjang sidang media.
Di’minta memberikan penjelasan tentang apa sebenarnya terjadi antara beliau & Remy Ishak untuk elakkan spekulasi, Tiz Zaqyah berkata itu sesuatu yang tidak boleh di’kawal.
“Ia (spekulasi) akan tetap terjadi. Orang akan tetap berkata sama ada saya bercerita atau tidak. Bagi saya, lebih baik saya berdiam diri. Lagi pun ia’nya perkara normal, boleh terjadi kepada sesiapa sahaja,” tambah’nya.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews

What color theme you prefer?

Follow Us