Breaking

June 25, 2012

JOM BERIKLAN DI Ambooyats@blog

STICKY POST

Jom beriklan di blog Ambooyats! Terbuka kepada sesiapa sahaja yang berminat untuk mempromosikan produk atau blog masing-masing.

Kenapa perlu beriklan di sini?

Blog ni sama seperti blog-blog lain yang sentiasa menerima kunjungan tetap setiap masa dan memaparkan entri menarik setiap masa. kebiasaannya  kalau takde entry baru yang dipost dalam sehari, bilangan visitor boleh cecah 1500 unique visitor dan 3500 pageviews. Bila ada entry terbaru lebih-lebih lagi yang menjadi trending topics boleh cecah sehingga 3400 unique visitor dan 8100 pageviews dalam sehari!

Size                            Contoh
  iklan churp2

iklan dalam bentuk lain akan dipertimbangkan. seperti texts dan review entry. contoh review produk kecantikan Safi Rania Gold | Produk Anti Penuaan yang sudah mencecah hampir 30, 000 pageviews 

Harga permulaan untuk ruangan iklan adalah sangat rendah, murah dan sangat berbaloi kepada yang berminat boleh email ke ambooyats@yahoo.com untuk maklumat lanjut. terhad kepada 5 yang terawal! hantar message kat inbox facebook ambooyats pun boley.

Ape tunggu lagi! tawaran menanti anda hekhekhek

MONTHLY VISITOR


DAILY VISITOR

 TESTIMONI


Ini adalah feedback dari sebuah blog baru yang berusia dalam 2-3 bulan. kalau blog baru ni memang susah nak dapat pengujung setia sebab baru lagi orang pun tak kenal. kalau nak harapkan enjin carian SEO pun agak banyak persaingan dengan blog otai. so cara mudah iklankan blog di Ambooyats@blog




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews

What color theme you prefer?

Follow Us