Breaking

June 29, 2012

PANAS! Penjelasan Norish Karman Isu Gambar Lahirkan Anak

Gambar Bukti Norish Karman Lahirkan Anak?


Khabar angin kononnya Norish Karman telah melahirkan anak luar nikah mula berterbangan sejak hujung tahun lalu. Waktu itu, dia dikatakan telah melarikan diri ke Bali, Indonesia untuk melahirkan anaknya.

Walaupun ibu tunggal kepada tiga orang anak itu pernah tampil di media untuk membidas gosip liar tersebut, namun masih ada pihak yang skeptikal.

Kemudian, pada Mac tahun ini, Norish muncul di Melodi untuk menjawab persoalan wartawan tentang kesahihan cerita kehamilannya.

"Saya tidak perlu terangkan apa-apa. Sama ada saya berkahwin, bercerai atau ada anak atau tidak, saya tidak perlu jelaskan. Kenapa cakap saya pergi Bali, kenapa tidak pergi Hawaii atau tempat yang lebih jauh? Bagi saya apa yang orang kata tentang saya, ia tidak memberi sebarang makna kepada saya.”

Terbarunya, blog Rotikaya hari ini telah menyiarkan beberapa kepingan gambar yang diambil dari forum CARI dengan tajuk entri 'Gambar Di Hospital Mula Tersebar, Norish Karman Lahirkan Anak Siapa?'

#02 Norish Karman Lahir Anak Luar Nikah?

Apapun tak perlu lah nak korek cerita Norish Karman lagi. Kita hanya boleh mendoakan yang terbaik untuk beliau

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews

What color theme you prefer?

Follow Us