Breaking

April 15, 2011

Wajah Rozita Che Wan Bernilai Setengah Juta!!! fuyooo~

wah tak sangke rezeki kak Rozita Che Wan kiter walaupon umur dah semakin menghampiri usia emas, aset wajahnya juga tambah bernilai bak emas. baru-baru ni Rozita Che Wan, 38 telah dibayar melebihi setengah juta sempena perlantikannya sebagai duta produk kecantikan Safi Rania Gold.





apa komen RCW;
"Sememangnya saya tak sangka apabila pihak Safi menawarkan saya dengan tawaran yang cukup lumayan. Biarlah saya sendiri yang tahu angka sebenar bayaran yang mereka berikan kepada saya.  
"Safi Rania Gold bukan saja sesuai untuk digunakan buat wanita yang akan memasuki usia 40-an seperti saya, malahan ia juga boleh diamalkan si kalangan i wanita 20-an sebagai penjagaan awal memulihara wajah daripada kesan kedutan.Sejak ibu saya menggunakannya untuk menghilangkan jeragat di wajahnya, saya mula tertarik. Saya sukakan pencuci wajahnya, serum dan juga krim kecantikan malam. Wajah saya nampak cerah, garis halus semakin berkurangan dan jeragat juga telah berkurangan
@: wah kelas getuw. pasni sure ramai macik2 dan ahkak2 pegi borong Safi Rania Gold. nak jadi macam RCW katanyer


~murai.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews

What color theme you prefer?

Follow Us