Breaking

April 19, 2011

...Dalam Botol Bertanding Di Festival Filem Itali, New York

wah tak sangke2 filem penuh kontroversi ...Dalam Botol antara yang tercalon dalam estival Filem Itali, New York! 


apa kata penerbit filem ni, Raja Azmi Raja Sulaiman
"Saya amat gembira apabila dijemput untuk mengadakan tayangan serta mempertandingkan filem ...Dalam Botol menerusi kedua-dua dua festival filem antarabangsa ini.
dan filem ni turut mendapat jemputan festival filem gay untuk mempertandingkan filem ...Dalam Botol
"Dah lapan jemputan festival filem gay saya tolak. Saya bukan mahu filem itu untuk tujuan mempromosikan budaya itu. Saya tak pro atau anti gay, cuma saya buat filem itu untuk memberi atau menjelaskan tentang kisah benar seorang gay, itu sahaja," 

@: papepon tahniah kpd Raja Azmi, mgkin filem ni masih tak dapat diterima minda tempatan tapi bagi mereka yang lebih bersikap open minded filem camni lebih mendapat sambutan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews

What color theme you prefer?

Follow Us