Breaking

April 15, 2011

MasterChef Malaysia~mesti tonton

kalau sebelum ni mostly pertandingan masakan sumenye dari negara luar dan antara yang me suke tengok Iron Chef. ade lagi rancangan ni ditayangkan sampai skang kat astro, channel bape tak ingat pula. dan yang comel pertandingan masakan kanak2 kat australia. pe nama rancangan tu pun tak ingat eheh.... 

dan skang giliran chef malaysia pula beraksi dalam MasterChef Malaysia. wah name program pun dah gempak siap dapat title master, bukan senang owhh



program realti ni bakal bersiaran di Astro Ria (saluran 104), pada Oktober ini akan memulakan ujibakat hampir ke seluruh Malaysia bermula pada 23 April hingga 21 Mei 2011 ini.


Ujibakat itu terbuka kepada warganegara Malaysia sama ada lelaki atau perempuan. Mereka mestilah berumur 18 tahun ke atas dan boleh bertutur dalam bahasa Malaysia. Mereka yang berminat perlu membawa salinan kad pengenalan serta sekeping gambar berukuran 4R, selain hidangan (halal) pada sesi ujibakat pertama.


@: so kepada sape2 yang rase diri terer masak tu bolehlah cube nasib. bolehlah skil masak ahkak2 kat umah tu ditonton kepada umum. cewah fofular youu. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews

What color theme you prefer?

Follow Us