Breaking

August 3, 2010

Maintain Buffered WalaupunTrafik Ciput!

hi, salam semua

hari ni aku betul2 xde mood
rasa banyak sangat masalah yang nak cover
lepas habis kelas tadi terus nak balik bilik
even petang ni ade kelas agi
dapat rehat kejap kt bilik pun oklah

ok bebalik pada tajuk entry
mesti korang dah baca kan Ambooyats@blog y kononya bernilai 7juta kat SINI
der!...walhal ranking kat Alexa je kut hahak
so nampak sangatla xde trafik kat blog ni n memang jarang sangat nak update

ni trafik terkini Ambooyats@blog untuk hari ni
cedeh :(

hahak..dah nampak kan keciputan trafik blog ni
tapi still maintain Buffered earing


tu dia,

so nak taw tak cemana Ambooyats@blog nak maintain buffered
walaupon trafik blog sangat hampeh

so kene tunggu...

kite sambung ke next entry k
dah nak g kelas da ni
nak kena siap dulu
tunggu taw
daaa.....

p/s: nantikan entry Maintain Buffered WalaupunTrafik Ciput! 2

6 comments:

Unknown said...

tak apa la... sikit-sikit lama-lama jadi bukit. Kena rajin undate blog lagi..

sujairi said...

aku masih x faham buffering2 ni ambuyat...
yang aku tau letak iklan jelah..hujung bulan dapat cek..Alhamdullilah.. janji aku rajin update dan promote blog aku ...hehe

p/s cepat2 update entry seterusnya k.. aku setia menanti...

ADMIN said...

ana,
yosh! semoge sye mjd lbh rajin pasni..hihik

ADMIN said...

sujairi,

hehek..sabarlah menanti...

coming soon ye!

IntanBerlian said...

huhu takpe.yang penting ada buffered earning.heeee

ADMIN said...

intan,

weee~btol3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews

What color theme you prefer?

Follow Us