Breaking

August 2, 2010

Awak Kenal Saye Ke???

hi, Salam

ni entry kedua tuk hari ni, rajin pulak aku menaip yek
coz kelas sampai tegari je n skang free

ok lah ni nak cite sket pasal member aku time kat skola rendah
kitorang memang dah lame kenal memang kire rapat juga lah
dah naik skolah menengah masing2 bawak haluan, tapi still dalam daerah yang sama
kalo jumpa kat kampung tu adelah dalam 4 ke 5 kali
tapi last aku jumpe die dalam last year kut

so, nak dijadikan cite aku tenampak la profile die kat FB
macam biaselah member2 lama mesti nak kena add kan
lpas die dah confirm, aku post la someting kat wall die, saje nak bertegur sapa
pastu takde lak die komen pape, lagipun jarang nampak die online

aku dah add die lama kut
tapi baru TADI die chat gan aku

aku tanye kat die dah ada baby ke belum
mase jumpa die last year kata dah kawen
boleh pulak die jawab
"awak kenal saya ke"
adooi betuah punye kawan
dah tu terus offline

hahak..tapi betul ke die skulmate aku dulu
ayat dah poyo semacam je
skang aku pulak yang tak kenal die..ngeeee

p/s: masa mampu mengubah segalanya (tapi bukan masa y mengubah sbenarnya kte y berubah)

4 comments:

velasrizal said...

sng kan blh trs chat kt FB..

Blog AkU dAn SeSuAtU Dah Ada Fan Club ?

Artzlizan said...

eratkan hubungan...

KASIH AYAH

ADMIN said...

velasrizal,

sng tu mmg sng, nak blah cam tu je pn sng

huhuk..tgk die trus off9 :(

ADMIN said...

price,

ye2 marilah kte eratkn silaturrahim

heee~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews

What color theme you prefer?

Follow Us