Breaking

January 2, 2013

Janet JacksonBakal Bergelar Isteri Hartawan Qatar

Janet JacksonBakal Bergelar Isteri Hartawan Qatar.Janet JacksonBakal Bergelar Isteri Hartawan Qatar mengikat tali pertunangan dengan hartawan dari Qatar, Wissam Al-Mana baru-baru ini, penyanyi seksi Janet Jackson kini sedang menanti detik-detik bahagia bergelar isteri.
Janet Jackson Menanti Detik Bergelar Isteri Hartawan
US Weekly melaporkan, pasangan ini akan mengadakan majlis perkahwinan mewah dan besar-besaran untuk meraikan ahli keluarga dan rakan-rakan mereka. Pasangan itu juga dikatakan akan menghadiahkan jam tangan rolex berharga 10 ribu USD setiap satu untuk kesemua tetamu undangan.
Lebih mengejutkan, perbelanjaan untuk membawa kesemua tetamu undangan ke majlis perkahwinan mereka nanti menelan belanja hampir 4 juta USD. Menurut sumber terdekat pasangan ini, bakal suami Janet, Wissam kini sibuk berjumpa ahli keluarga dan rakan-rakan janet untuk mengeratkan lagi hubungan.
Janet dan Wissam juga sudah merancang untuk mendapatkan khidmat chef terkenal untuk majlis mereka nanti. Selain itu, kelibat pasangan ini juga dilihat di sebuah kedai emas untuk membeli cincin perkahwinan.

Malah, kelibat mereka juga dilihat di sebuah kedai emas untuk membeli cincin perkahwinan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews

What color theme you prefer?

Follow Us