Breaking

May 4, 2011

Memey Tak Pernah Ajar Anak Norman Ponteng Sekolah

dalam entry sebelum ni Memey ajar anak Abby ponteng sekolah, dan hari ni keluar pula kenyataan yang kononnya Memey tak penah ajar anak Norman ponteng.


Norman dengan sikap gentleman kenelah backup kekasih hatinya Memek

“Sebenarnya, seorang anak saya iaitu Danish baru habis peperiksaan. Jadi, dia meminta untuk tidak pergi ke sekolah sehari selepas peperiksaan itu untuk meluangkan masa bersama saya.
“Memandangkan saya dan Memey tidak mempunyai penggambaran, maka saya memenuhi keinginan itu termasuklah membawa anak kedua saya, Marisa keluar bersama,” katanya.


@: apo2 je lah...dok bekepit je bile nak kawen?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews

What color theme you prefer?

Follow Us