Breaking

September 17, 2010

Tudung Siti Nurhaliza Macam Makhluk Asing

korang penah nampak tak makhluk asing pakai tudung?

tak pun tudung yang designnya cam makhluk asing?

ataupun makhluk asing tu sendiri bebentuk tudung?

aku sendiri pun tak penah nampak lagi, ntah wujud ke tak makluk asing tu

sebab pa aku citer pasal mende ni, tengo keyword kat bawah ni


maybe ni sebab entry Tudung Siti yang aku penah post before ni

so far tudung paling pelik yang aku nengok CT penah pakai cam ni ha



dah macam tudung saji pun ada

3 comments:

faINa989 said...

macam tudung saji jee..
hehe...

ediana said...

memang tudung saji kot..
yang boleh beli kt kedai kraftangan tak salah aku..
kalau bukan org islam yang raka tudung..cam ni laaa jadi nye..

faizal said...

a ar...cam tudung saji jew...klo nak pakai tudung pown, pakai lah tudung yang elok ckit...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews

What color theme you prefer?

Follow Us