Breaking

December 11, 2010

Anang Sudah Ada Pengganti Krisdayanti, Bakal Nikah Tahun Depan

Hidup sorang2 memang tak sonok, sunyi sebab tu lepas bercerai dengan penyanyi Krisdayanti, komposer dan penyanyi Anang Hermansyah berhasrat untuk mempunyai teman hidup semula. Dia memberitahu akan berkahwin pada bulan Ramadan tahun depan.


“Insya-Allah, Ramadan tahun depan iaitu pada bulan Ogos, saya akan bernikah dan mempunyai pasangan hidup semula. Tapi saya belum tahu dengan siapa,”.
“Ya saya memang mensasarkan untuk nikah secepatnya. Saya sudah tua, saya mahu sebuah keluarga yang sempurna dan dapat menjaga anak-anak saya dengan baik.
bekas isterinya, Krisdayanti akan bekahwin dengan jutawan Timor Leste, Raul Lamos dalam masa terdekat ini.
@: baek2 jage isteri jangan sampai pisang berbuah 2 kali sudey

1 comment:

Puteri Iqa Izyan said...

smga lepas ni kekal smpai bile2. takmo gosip2 lagi. auww :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews

What color theme you prefer?

Follow Us