Breaking

July 31, 2010

Pak Mat, Panjang Beno Engko Komen yer

ni bukan nak cite pasal pak mat jiran sebelah umah aku
atau pak mat misai yang keje RELA tu
kalo dorang2 ni memang tak reti la kut nak letak komen kat blog

tapi yang ni pasal sorang lagi Mat...Mat ape?...mat salleh
pasal apa aku panggil mat salleh, dah die letak komen bahase omputeh 
mestilah mat salleh ye tak...
tapi orang melayu skang dah ramai yang reti cakap omputeh kan
siap speaking London bagai
tapi malay pun ade je nama Mat kan..so panggil Mat je lah

ape yang aku nak citer pasal pak mat ni suke sangat bagi komen
dah tu berjela-jela pula.
xtually aku tak kesah pun sape2 nak komen kat ambooyats@blog ni
lagi banyak komen lagi aku shuke :D
tapi bile bace komen Pak Mat.....
hmmm...korang bace sendiri lah ye

kat bawah lagi


xtually dalam komen tu ade info2 yang menarik
tapi banyak sangat url sampai tak leh baca
ayat yang terang lagi besuluh pun aku malas nak baca
apatah lagi yang serabut cegitu

p/s: mid sem exam lame agi..yeah!postpone bace buku :D

3 comments:

gnesop said...

tak penat ke dia tulis panjang2?
say no to SPAM

ADMIN said...

yea..no more SPAMah=sampah

TTT said...

spamah!!
hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews

What color theme you prefer?

Follow Us