Breaking

March 21, 2010

My Favourite Surfing Spot

my favourite surfing spot? haaa...kalau boleh kat mana-mana pon aku nak surf internet. tapi tempat yang paling aku suka dan yang terbaik punyalah ialah
||
-ni bilik en.google ye-
Sebab apa aku suka online dalam bilik, aku boleh buat apa je tak ada orang kisah nak tergolek ke nak terbalik ke sambil menghadap lappy. Yang paling penting sambil tunggu download movie ke video boleh la bermanja-manja dengan mata...krooogh2. Bukan apa kalau siput berjalan lagi laju dari broadband alamatnya bukan aku yang tengok lappy, lappy yang tengok aku
||
||
Sekarang masalah tu takde lagi. dengan adanya P1 Wiggy USB yang diperkenalkan oleh P1 W1MAX aku boleh download 3 ke 4 movie dalam masa satu jam..laju oww..ni bukan takat siput je kalah, cheetah pun surrender oke..
tu dia..
Dan sekarang bukan saja online dalam bilik tidur, dimana-mana pun boleh selagi ada my lappy dan P1 Wiggy USB ni..yeshhh boleh update blog selalu, nak blog walking, facebooking semua kerja jadi mudah.

Yang paling penting P1 MAX diberi kepercayaan sepenuhnya untuk bersama-sama menjayakan Project Alpha Musin Kedua. Tak hairanlah kerana P1 MAX mampu memenuhi keperluan bloger-bloger tegar yang nak online di mana saja tak kira masa.

Pastikan korang memiliki P1 Wiggy USB yang akan menjadi teman setia ke mana sahaja dan takkan mengecewakan dengan servis yang terbaik punya....
||
Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews

What color theme you prefer?

Follow Us