Breaking

March 7, 2010

!!!...misteri bilik kosong....!!!

kisah seram ini berlaku 2 tahun lepas
Amaran: pastikan anda tidak meghidapi kencing manis atau sembelit utk terus membaca
|
|
kisah ini berlaku mase aku first time daftar kat kolej ni
mase tu blur2 lagi culture shock la katakan
 so nak check in bilik kne daftar dulu
 ktorg pun pegila beratur panjang nak amek kunci bilik
dah lama menunggu tibalah giliran aku
sume kunci2 bilik hostel tersusun rapi atas meja secara berpasangan (makneny satu blik ad dua kunci n dua penghuni)
bile staff tu bagitau no bilik aku pon sebok la mencari kunci y bernombor W201
aik!pelik apesal kunci ni xde pasanganny, dalam otak aku dah pikir mesti 'bakal rumet' aku dah check in dulu
huh! tak dapatlah nak rebut2 katil, pilih katil mane y besh
lepas dah siap daftar bilik sume kitorang pon pegilah mengangkut beg2 naik ke bilik
beg dah lah besar, berat adehh batu ke hape y aku bawak ni
nasib baek la ade akak2 senior yang baik hati tolong angkatkan
|
|
sampai je kat depan pintu bilik aku terdiam, terpana, kaku tanpa seribu bahasa!!
bilik y ak pikirkan ade 'rumet' rupanya hanyalah bilik single y bersebelahan bilik kosong di hujung blok
 
kelihatan sungguh misteri bukan,,,,

lama aku membatu bukan saje2 nak pose batu tp memikirkan bilik y kosong itu!
aku gagahkan juga tangan membuka pintu walaupon kat kepala dah pikir benda yang bukan2
bile pintu terbukak kelihatan bilik y bakal ku huni dipenuhi sawang, habuk debu dan y sewaktu dgny
perasaan bertambah celaru kenapa ak dapat bilik single member laen dapat double
dah lah sebelah bilik kosong yang misteri sungguh!
aku mula terbayang filem2 seram pasal hantu kat hostel
arggh..dah tak boleh tahan duduk dalam bilik ni aku keluar kat beranda
akibat ketakutan y melampau dan fikiran y bercelaru last2 ak menangis sensorang
|
|
malam tu aku langsung tak boleh tido asyik teringatkan bilik sebelah yang kosong
segala macam ayat aku baca hinggalah aku tertidur sendiri
alhamdulillah sehingga esok hari tak de benda pelik yang berlaku
|
|
akhirny baru ak tau y bilik kosong tu sbnarnya hanyalah stor simpan barang
setiap aras pon ade stor mcm tu
so aku tak lah takot lagi tak yah nak pkir pasal citer2 seram sumer
ni lah akibatnya kalo dah penakot sgt ):

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews

What color theme you prefer?

Follow Us